sâmbătă, 7 august 2010

Autoportret

În general o persoană nu se poate lăuda singură, în acest autoportret nu pot decât să spun ceea ce văd eu despre mine, acest lucru nu poate fi exact pentru că este ca şi un adevăr, fiecare are o parte din el.
Degeaba spun eu că sunt extraordinară în unele domenii când persoanele de lângă mine nu observă asta fiindcă nu percep ca mine sau au aşteptări mult mai mari.
De înălţime mijlocie pot spune, mă caracterizează un metru şaizeci şi cinci în înălţime, cap oval cu pielea albă, păr castaniu şi ochii căprui, nasul nici prea mare dar nici extraordinar de mic, gura îmi e normală în sensul că nu e exagerat de mare ca să îmi ajungă până la urechi dar nici atât de mică încât să o priveşti cu lupa iar buzele sunt roz şi uneori sunt crăpate deoarece îmi place să le rup şi le umezesc. Gâtul în armonie cu umerii fac legătura dintre frumuseţea feţei şi a formelor normale a sânilor.
Descrierea subită a fizicului meu m-a făcut să îmi dau seama că mă apreciez aşa cum sunt şi nu exagerez când încerc să mă descriu. Totuşi sunt o fire rebelă, îmi place libertatea şi sunt mereu gata de orice schimbare chiar dacă uneori las impresia că mă acomodez greu şi că nu îmi place că trebuie să schimb ceva în viaţă, pur şi simplu mie greu uneori să dau drumul unui lucru ce a avut odată o valoare foarte mare pentru mine şi îmi place siguranţa.
Sunt în zodia vărsător, se spune că sunt o persoană mult prea complexă pentru lumea asta; însă dacă prin complex se înţelege că pot comunica cu orice fel de om în această societate, că înainte să iau o decizie analizez foarte bine problema şi văd lucrurile din toate părţile, nu doar din ceea ce vrea să pară, iar capacitatea de a înţelege noţiunile abstracte îmi este întro continuă dezvoltare; atunci întradevăr sunt un vărsător complex.
Nu îmi place ca cineva să îmi invadeze spaţiul intim, lucrul acesta mă face să fiu rece cu acele persoane sau distantă. Mereu pun o limită între mine şi o altă persoană pentru că dacă mă las atât de uşor cunoscută parcă nu mai există misterul conversaţiilor. Fiecare om ce mă cunoaşte ştie puţine lucruri despre cine sunt întradevăr ca persoană şi astfel îşi dau cu părerea la ceea ce au auzit sau au văzut, dar în nici un caz cunoscut. Puţină lume cunoaşte întradevăr cum trebuie văzută o persoană.
Nu ştiu dacă e corect cum am alcătuit acest autoportret însă m-am străduit să scot în evidenţă câteva lucruri despre persoana mea. Poate mai sunt lucruri de subliniat dar după cum am mai spus, nici o descriere nu e completă fără părerile celorlalţi. Atunci e completă când încerci să înţelegi esenţa din fiecare părere şi le suprapui.

Un comentariu: