joi, 10 decembrie 2009

Reverie

Stând aşa mi-am adus aminte de o poveste cu îngeri în care acest suflet pierdut se chinuia să ajungă în Rai. Acesta nu avea voie să treacă de Sfântul Petru deoarece toată viaţa lui trăită pe pământ a fost înconjurat numai de oameni care-i doreau răul. Nu reuşea niciodată să treacă de aceştia şi astfel a fost influenţat din multe puncte de vedere, precum a început să judece anumite persoane fără ca acestea să-i facă vreun rău sau să-l cunoască. Până într-o zi, când a cunoscut o persoană a cărui suflet îi era pur, era unul cald de femeie blândă a cărui cuvinte şoptite aduceau paradisul pe pământ. Dar acest om răutăcios nu a băgat-o deloc în seamă pentru că era orbit de propria-i răutate care i-a umbrit sufletul.
Atunci când sufletele acestea s-au întâlnit în rai s-a jucat o horă în cinstea lor, dar s-a destrămat atunci când iubirea a fost spulberată doar de-un cuvânt: „ Nu!”.
Eu din câte ştiam iubirea adevărată învinge totul pe acest pământ. Dar uite că nu toate aceste vorbe au valoare de adevăr pentru că aceşti doi îngeri nu s-au mai întâlnit. Chiar dacă aceştia şi-au făcut viaţa un iad pe pământ, nimic nu-i mai putea salva, doar o minune îi pot aduce pe amândoi în paradisul din curtea Raiului. Astfel, acea minune nu a mai apărut şi au rămas amândoi afară. La poartă s-au reîntâlnit şi s-au îndrăgostit nebuneşte unul de celălalt fără însă să mai poată salva ceva din păcatele pe care le-au făcut pe pământ. Şi-au petrecut eternitatea împreună fiind cele mai fericite suflete din acea perioadă.
Chiar dacă uneori stai să vină dragoste la tine nu o să apară pentru că şi ea te aşteaptă. Privind lumea de astăzi cum evoluează nu mai ai cum să-ţi dai seama care-i adevărata ta iubire şi astfel rămâi numai cu ură în tine, cu un sărut de lacrimi din partea ei. Nu ai cum să îţi mai recunoşti iubirea adevărată astfel nu mai ai cum să-ti petreci viaţa alături de-un înger. Chiar dacă în fiecare zi mor zeci de mii de suflete, stai şi te gândeşti cum mă gândesc eu acuma că ar fi mai bine să nu trăieşti deloc. Încerc acum să-mi revin din aceste valuri care-mi fură gândurile şi să gândesc pozitiv pentru că atunci când credinţa nu mai e, când iubirea dispare fi sigur că speranţa este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu